Hvorfor skal du tage på kursus?
Du får værktøjer til, hvordan virksomheden kan få et fantastisk ry og skabe faste kunder, fordi du lærer, hvad der skal til, for at skabe en god relation til kunderne og hvordan dine medarbejdere kan yde en endnu bedre service over for kunderne – hver dag – så arbejdsglæden såvel som afkastet kan forøges!
Kursets indhold
Skab det gode møde
Du lærer, hvordan I skaber en god og positiv kundekontakt, så kunderne vender tilbage og anbefaler jeres virksomhed.
Kommunikér effektivt
Du får indblik i kropssprogets betydning for kommunikationen og får konkrete redskaber til, hvordan dine medarbejdere mest effektivt anvender deres kropssprog, som redskab til god service over for kunder.
Skab god energi og giv en bedre service
Du lærer enkle og anvendelige metoder til, at møde op hver dag og bibeholde en god, positiv energi, som smitter af på kunder og øger virksomhedens psykiske arbejdsmiljø.