Yd en god service og få glade kunder!

2 dages kursus for alle i håndværksbranchen

Hvorfor skal du tage på kursus?

Du får værktøjer til, hvordan virksomheden kan få et fantastisk ry og skabe faste kunder, fordi du lærer, hvad der skal til, for at skabe en god relation til kunderne og hvordan dine medarbejdere kan yde en endnu bedre service over for kunderne – hver dag – så arbejdsglæden såvel som afkastet kan forøges!

 

Du får:

  • Konkrete redskaber til at skabe en god kundekontakt!
  • Evnen til at skabe et godt førstehåndsindtryk!
  • Tilfredse og begejstrede kunder!
  • Indsigt i kropssprogets betydning for det gode møde!
  • Energiske og positive medarbejdere!

 

Kursets indhold

Skab det gode møde
Du lærer, hvordan I skaber en god og positiv kundekontakt, så kunderne vender tilbage og anbefaler jeres virksomhed.

Kommunikér effektivt
Du får indblik i kropssprogets betydning for kommunikationen og får konkrete redskaber til, hvordan dine medarbejdere mest effektivt anvender deres kropssprog, som redskab til god service over for kunder.

Skab god energi og giv en bedre service
Du lærer enkle og anvendelige metoder til, at møde op hver dag og bibeholde en god, positiv energi, som smitter af på kunder og øger virksomhedens psykiske arbejdsmiljø.

 

Praktisk information

  • Kurset varer to dage
  • Kurset udbydes i hele landet
  • Kurset er for alle inden for håndværksbranchen, som ønsker vækst, udvikling og inspiration
  • Indholdet på kurset målrettes særligt de deltagende

“Riff er en person, der er spækfyldt med energi og hans arbejdsglæde stråler ud af ham! Det mærkede vi specielt, og han havde alles opmærksomhed 110% under hele kurset! Levede kurset op til vores forventninger? NEJ, vi fik meget mere end det og mere til – vi bruger hans redskaber hver dag, vi går på arbejde!”

Lene Pedersen – Daglig leder, Jakobs Café & Bar i Skagen


Kontakt mig for mere info!