Service og servicesalg

Vi har i juni 2016 haft fornøjelsen af et personaleevent med Riff Strandlykke. Vi kan nu konstatere, at vi har haft den bedste sæson nogensinde hvad angår serviceniveau og intern kommunikation. Vi er overbevist om, at Riff har en stor del af æren for dette. Jeg kan varmt anbefale Riff, og vi kommer selv til at bruge ham til lignende opgaver fremover.

Jakob Sund – Indehaver, Jakobs Café og Bar

Kurset var under ingen omstændinger kedeligt og tørt, som de fleste kurser nu er. Riff er en person, der er spækfyldt med energi og hans arbejdsglæde stråler ud af ham! Han havde alles opmærksomhed 110% under hele kurset! Levede kurset op til vores forventninger? NEJ, vi fik meget mere end det og mere til – vi bruger hans redskaber hver dag, vi går på arbejde!

Lene Pedersen – Daglig leder, Jakobs Café & Bar i Skagen

Dagskursus for alle i service- og håndværksbranchen

Hvorfor skal du tage på kursus?

Du får værktøjer til, hvordan virksomheden kan få et fantastisk ry og skabe faste kunder, fordi du lærer, hvad der skal til, for at skabe en god relation til kunderne og hvordan dine medarbejdere kan yde en endnu bedre service over for kunderne – hver dag – så arbejdsglæden såvel som afkastet kan forøges!

 

Kursets indhold

Skab det gode møde
Du lærer, hvordan I skaber en god og positiv kundekontakt, så kunderne vender tilbage og anbefaler jeres virksomhed.

Kommunikér effektivt
Du får indblik i kropssprogets betydning for kommunikationen og får konkrete redskaber til, hvordan dine medarbejdere mest effektivt anvender deres kropssprog, som redskab til god service over for kunder.

Skab god energi og giv en bedre service
Du lærer enkle og anvendelige metoder til, at møde op hver dag og bibeholde en god, positiv energi, som smitter af på kunder og øger virksomhedens psykiske arbejdsmiljø.

Hvad synes andre der har været på kursus?

Du får:

  • Konkrete redskaber til at skabe en god kundekontakt!
  • Evnen til at skabe et godt førstehåndsindtryk!
  • Tilfredse og begejstrede kunder!
  • Indsigt i kropssprogets betydning for det gode møde!
  • Energiske og positive medarbejdere!

Praktisk information

  • Kurset varer fra ca. 9-16
  • Kurset udbydes i hele landet
  • Kurset er for alle inden for håndværksbranchen, som ønsker vækst, udvikling og inspiration
  • Indholdet på kurset målrettes særligt de deltagende
Kontakt mig for mere info!