Tjen penge på konflikterne

Dagskursus for alle i service- og håndværksbranchen

Hvorfor skal du tage på kursus?

Du får værktøjer til, hvordan du kan håndtere de konflikter, der kan opstå med kollegaer, leverandører og kunder. Du får viden om og kompetencer til, at vende konflikt til en win-win situation, så du kan bidrage til en god og sund arbejdsplads, hvor medarbejdernes arbejdsglæde og motivation skaber vækst for forretningen.

 

Kursets indhold

Kommuniker dig til resultater
Du får redskaber til værdifuld kommunikation, som kan forebygge konflikt og styrke samarbejdet. Vi arbejder blandt andet med, hvordan ord og spørgeteknik kan nedtrappe konflikt.

Løs konflikter
Få indblik i, hvad du kan gøre for at løse konflikter mest hensigtsmæssigt – også når udfordringen ligger uden for rammerne af din egen planlægning.

Styrk samarbejdet
Bliv bedre til, at give udtryk for din mening og lær, at give konstruktiv feedback til medarbejdere og kunder.

Hvad synes Christoffer om kurset?

Du får:

  • Konkrete redskaber til effektiv kommunikation!
  • Energiske og positive medarbejdere!
  • Viden om, hvordan du skaber en positiv arbejdsplads!
  • Evnen til at håndtere konflikter positivt og hensigtsmæssigt!
  • Kompetence til at møde konflikter, så du kan skabe fundament for et frugtbart samarbejde og varige resultater!

Praktisk information

  • Kurset varer fra ca. 9-16
  • Kurset udbydes i hele landet
  • Kurset er for alle inden for håndværksbranchen, som ønsker vækst, udvikling og inspiration
  • Indholdet på kurset målrettes særligt de deltagende
Kontakt mig for mere info!